Marketing internetowy – czym właściwie jest?
Estetyczne zdjęcia na Instagramie, video poradniki na YouTube, angażujące posty na Facebooku i nowinki rozsyłane w świat dzięki newsletterowym narzędziom. Czy te wszystkie działania można nazwać marketingiem internetowym? Oczywiście, że tak! Powyższe triki to tylko kropla w morzu rozwi
Recenzja książki Setha Godina “To jest marketing”
Półki w księgarniach pękają w szwach od przeładowania książkami. Przechadzając się po salonowych korytarzach popularnej księgarni, pomiędzy regałami natknęłam się na dział BIZNES, EKONOMIA, MARKETING, który, mówiąc szczerze, uwielbiam. Przeglądając interesujące pozycje, w pewnym m
Social media górą – budujemy silną markę
Media społecznościowe, chcąc nie chcąc, na stałe wpisały się do naszego codziennego harmonogramu. Wielu z nas wręcz nałogowo spędza czas z nosem w smartfonie, a w przerwie zamiast rozkoszować się literacką (papierową!) pozycją, woli scrollować oś czasu na Facebooku. To źle? W pewnym sen
Kobieta w biznesie
Chociaż to mężczyźni najczęściej kojarzeni są z biznesem, obecność kobiet w sferze przedsiębiorczości nie powinna dziwić już nikogo. Kobiety coraz prężniej rozwijają swoją karierę i firmy, łącząc przy tym wychowywanie dzieci i obowiązki domowe. To niemałe wyzwanie czyni je niejedno