Projekty plakatów dotyczących wydarzeń

Projekt plakatu dotyczącego wydarzeń

"Parostatkiem po Warcie"

„Parostatkiem po Warcie, czyli łódzkie śpiewa w Uniejowie” to kolejna inspirująca inicjatywa Uniejowskiego Stowarzyszenia Aktywni, zrealizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego Województwa Łódzkiego. Projekt obejmował kilkumiesięczne przygotowania uzdolnionej muzycznie młodzieży z gminy Uniejów oraz okolic do wspólnego koncertu z udziałem zaproszonych artystów, m.in. Zbigniewa Zamachowskiego i Justyny Majkowskiej. Finał wydarzenia odbył się 17 grudnia 2023 roku w Aparthotelu Termy Uniejów. Moim zadaniem było zaprojektowanie plakatu promującego koncert – zarówno w wersji cyfrowej (do promocji online), jak i do druku. W projekcie zastosowałam stonowaną, chłodną kolorystykę nawiązującą do zimowego klimatu wydarzenia, a także subtelne fale graficzne, które symbolizują rzekę Wartę, z którą związany jest tytuł koncertu. „Parostatkiem po Warcie” to jeden z wielu plakatów, które przygotowałam dla Stowarzyszenia Aktywni, wspierając ich coroczne inicjatywy integrujące dzieci i młodzież z małych miejscowości poprzez działania kulturalne.

Klient:
Uniejowskie Stowarzyszenie Aktywni
Lokalizacja:
Uniejów
Data:
Do góry

Agencja marketingu kreatywnego.

Realizuję wysokiej jakości projekty dla klientów międzynarodowych. Zapytaj mnie o technologie cyfrowe, branding i SEO.

NAPISZ DO MNIE
kontakt@media-room.pl

SOCIAL MEDIA